the edge of glory!

tycker att rubriken passar in rätt bra nu i slutändan av grundskolan. kommer bli en fantastisk torsdagskväll med avslutning i kyrkan, avslutningsmiddag i skolan och sedan parken på det.
ååh, vilka minnen, vilka dagar och VILKEN KLASS!
nu ska vi avsluta den på ett minnesrikt sätt. jag vill inte lämna er, men jag vet att vi kommer göra det ändå och nu tar vi steget ut i verkligen.

9C, DET ÄR ÖVER NU, MEN JAG KOMMER IHÅG ALLA DAGAR MED ER! loooove to you

det är två dagar kvar. imon med typ ''vanliga'' lektioner och på kvällen klassens dag. (kväll natt för oss). då vi kommer att befinna oss på rammenö, en ö i östanå.
fett!
på tisdag är vi lediga och då ska jag och bella göra en sak, woho. nervös hööhöhöhö ! :D men det kommer bli bra, i think! bilder kommer på tisdagskvällen tror jag!

och på onsdagen är det SISTA DAGEN I LANDSBRO SKOLA :'(
då det är återlämning av nycklar, vattenkrig och brännboll! fiint

sätt på din favoritlåt. lyssna och kolla på underbara bilder med fina minnen!
































































































Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/mandag-dagens-blogg.html#comment

2011-06-13 @ 03:46:27
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0