syns jag, då finns jag.

50 frågor om mig.

1. Fullständigt namn: Maja Helene Jakobsson
2. Ålder: 15, fyller 16
3. Född: 11 september, 1995
5. Syskon: sara (20) och frida (23)
Vem:
6. Vem fick du senast sms ifrån: jonnis
7. Vem kramade du senast: josef
8. Vem pussade du senast: ... 
9. Vem pratade du med i telefon senast: jonna 
10: Vem saknar du: mina kusiner, och även saknar mitt hockeylag som nu har splittrats :/
11: Vem är din bästa vän: min närmaste bästa är jonna. och moa finns också där. sen finns det såå många fina
Favorit:
12. Citat: vill jag, då kan jag!   tänk som en vinnare, agera som en vinnare, bli en vinnare
13. Film: the last song
14. Artist: -
15. Låt: de nyaste
16. Stad: gööööteborg
17. Land: -
18. Ämne: rast, räknas det?!
19. Färg: gillar mycket ljusa färger
20. Dryck: ramlösa och cola
21. Mat: faaaarmors
22. Tv-program: Big Brother

Senaste:
23. Personen du tänkte på: -
24: Gången du grät: över hur orättvist det kan vara. att splittra ett ungt talangfullt hockey lag. växjö lakers ladies♥
25: Gången du var i Göteborg: för typ en månadssen, hos kusinerna
26: Gången du var i Stockholm: 3 år sedan, klassresa i 6:an
27: Gången du duschade: i förrgår
28: Gången du sov: inatt
Snabba frågor:
29: Coca cola eller pepsi: cola
30: Mål eller pass: Båda
31: Hund eller katt: Hund
32: Högerhänt eller vänsterhänt: Höger
33: Chips eller godis: chips
34: Svart eller vitt: båda
35: Utekväll eller hemmakväll: båda
36: Skola eller lov: skola
37: Leva eller dö: leva
38: Träna eller match: båda
39: Brunett eller blond: brunett
40: Vinter eller sommar? båda, men mest sommar
41: Randigt eller prickigt: randigt
42: Tv eller dator: datorn är mitt liv
43: Kungarna av Tylösand eller Paradise Hotel: Paradise Hotel
Vad:
44: Gör du helst på fritiden: tränar , umgås med vänner
45: Är det bästa som hänt dig: mitt fina hockeylag. där jag hann spela 3 säsonger iaf
46: Går du i för klass: 9C ♥
47: Har du ätit idag: ja, äter 24/7
48: Är klockan: 15:07
49: Har du gjort idag: kollat fotboll i myresjö med moa, alissa, becca o kajsa. bäckseda - myresjö
50: Vad vill du ha just nu: soooooooool och öland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0