sista matchen innan uppehållet!

slutade inte redigt som vi ville. Landsbro vs Lindsdal (kääälmä)
för det första stukade jag tummen på uppvärmningen. illlla, så där blev man tejpad och nerkyld.
matchen startade och smärtorna i tummen blev värre men det fick gå. vad gör man inte? sista matchen innan uppehållet och allt.
efter ca 15 minuter tog serieledare ledningen med 0-1. vi fortsatte kämpa bra och vi hade endel bra avslutningar men inga mål. sen kom det andra målet då min tumme inte ville stå emot. visst , jag kanske inte hade tagit den ändå, men det hängde mycket där. de gjorde egentligen ett till mål, men puuh så tur.. offcide!
första halvlek slut och LIF 0 -  2 lindsdal.

andra startade och solen hade flyttat sig och låg nu vid min högra sida ganska lågt och det var skönt, hihihi
och...DÄR, kom reduseringen. 1-2 genom Malin Sjöberg på en frispark. rikigt snyggt!
vi höll i ganska bra och sen rasade det igen. 1-3. meeen, vi får en straff. 3-2 Matilda Johansson.

men när det var kanske typ 10 min kvar gör de 4-2 . och det är även vad matchen slutar. trots förlusten och en stukad tumme är nöjd över mig själv och även laget.

matchens bästa spelare i LIF: anna sjöstrand.
tycker deffinetivt att hon var värd det. hon rensade upp bra på backen och kämpa på bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0