ooooooh, viiiiiiiiiiiiiiinst!

det satt redigt gött med en vinst nu såhär i bakfickan.
personligen gick det vääääldigt dåligt i första och vijag gjorde en målvaktstabbe, 0-1 till lörby efter knappt 5 min. laget gick ihop, och nu kör vi! efter knappt 2 min efter deras mål kviterar vi och en stund efter det tar vi ledningen med 2-1. första halvlek slut och det var riktigt bra tryck från vår sida.
jag tänkte för mig själv, '' nu jävlar ska jag inte släppa in något mål mer''. sagt som gjort. jag blev mycket bätttre i andra halvlek och gjorde några bra räddningar. inte nog om det, utan på andra planhalvan slank det in mer o mer mål och resultatet blev 5-1 till oss, (eller om det var 4, glömsk som man är).
ger ett STOOOOORT + till heeela laget för en sjukt bra insats!

juste , glöm inte kolla vetlanda posten på typ måndag då maja finns på bild och en intervju, HAHAH

Kommentarer
Postat av: #8

KUUUUUNG MAJA :D

2011-06-18 @ 18:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0