rimstugan på G!

VARNING! barnförbjudna rim läs helst inte

kyss och smek, nästa år vinner vi varje tek

kyss och kel, du är sneeeel

att gå på salong är som att stoppa tampong

linda, kan du ge mig en binda

att få snopp är som att äta plopp

i mitt hus bor en mus

ge mig en puck så får du ett juck

jonna, ge mig en stor jävla ponny

snutt mutt

Ge mig ett får och lite ull, så blir det ett knull

du la en mök, då kom en gök och ville ha pök

ge mig en frittepinne, så ska du få se på slickepinne

din bil har en ratt som min patt

det var en gång snippa som ville pippa

jag snubbla på en pinne, jag trodde det var en frittepinne

gull gull, ge mig en bull(e)

det är akut, den vill ut (nummer 2)




Kommentarer
Postat av: :)

haha helt galna, och det gillas ;)

2011-07-18 @ 23:27:35
Postat av: mos

HAHAHHAHAHAHAH! döööör, sötast! :'D

2011-07-20 @ 08:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0