mästarcupen, avesta 2011

har glömt att visa en sak. eller glömt, men jag fick inte bucklan förens vi var på öland.

som vissa kanske redan vet så är jag med i smålandslaget i hockey. (hur svårt? höh)
och i januari/februari var det distriksturneringen oskarshamn och där vann vi turneringen och kom då vidare till Avesta (uppåt i landet) där vi då fick möta de bästa distrikten i sverige. de bästa från öst, väst, norr och så vi småland från söder.
norrland, stockholm och h. örebro stod för motståndet.
de två första matcherna vann vi. och till slut stod stockholm för motståndet där vi fick stryk.
vi kom alltså 2 i sverige, grymt!

och inte nog om det. varför jag gör inlägget är för att jag ska visa vad jag vann/fick för något.
jag kom med i mästarcupen (som det då hette) då jag kom med i all star som bästa Höger forwarden i turneringen.
(:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0