klasserna

idag stog de nya klasserna i tidnigen. känner igen endel och vissa vet man inte alls vilka de är. men hoppas såklart på en helskön klass igen precis som i högstadiet. den som lever får se! (:
men vad kan gå snett när jag ska gå med linnea gillsand ? :D



idag känner jag mig lite extra stolt. har nämligen fixat ett nedladdningsprogram till musiken och kan äntligen göra skivor. uuh, kalla mig könig? ja, tack!




var det mästerfotografen här eller? -
jaja, lätt


juste, såg även ut som oxfilé i moppehjälmen idag. inte kul, inte kul... pappa körde motorcykel och då hade han den hjälmen jag brukar ha :(
och en sak till.. eller två.
men moppen har ju varit sönder två gånger nu på typ 2 veckor. hård som man är kör man sönder gasen. typ vajjen eller vad det heter. vad vet jag? fordonsteknisk som jag är !
hoppas mamma o pappa köper en redig hjälm till mig snart. de sa att de skulle gör det om jag hämtade kaffet till dom(lata jag vet), och det gjorde jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0