GOOOOKART!

kom hem för en stund sedan från gokartbanan här på öland. fam. jakobsson och lindqvist tog sig dit för en liten åktur. jonna var feg så hon åkte inte, utan hon var fotograf. för övrigt var det min och saras första gång. sara var lite feg hon också så hon åkte vääldigt sakta. men ball som man är drar man på full gas. hihiihiiiiihhh
det var något bland det roligaste jag gjort, så detta ska göras om.
vi som åkte var jag, sara, isa (mitten på första bilden), hennes lillebror erik och pappi. han var kung!
de har även crosskart här i närheten så ska försöka dra med mig de andra dit och prova även det :D
så för er som inte åkt gokart innan: GÖR DET. DET ÄR FETT KUL! :D




















men nu ska jag, jonna och isa troligen ta oss en sväng ut på fina öland och kolla karaoke  höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0