En vanlig dag och jag har det bra

Jag är lixom sådär glad i hela kroppen.. :)
En underbar känsla vill jag lova. Blir ju bara bättre av att solen skiner och himmeln är blå. Varför jag är så glad tror jag är för att jag har så mycket jag ska göra och som jag ser fram emot. Jag älskar att längta. Götet med mina ungerbaringar, öland till maja, iväg med familjen och bara njuta av ledigheten. + att jag har jobbat lite och tjänat in lite casch, ska troligtvis jobba lite vecka 29 också. Pengarná sitter iallafall fint efter allt slit. ;)

Har även precis varit ute och sprungit en runda, duktig Jonna! Nu blir det ner mot hårdasjö för att svalka av sig lite. Hoppas alla ni mår lika bra som jag. Pussss

Hoppas till tusen att Maja piggnar till, krya på dig än en gång fina vän!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0