10 sanningar du kanske inte visste om mig?

1. jag hatar att ha på mig jeans. det är obekvämt och dom åker bara ner, så har jag på mig det då är det något pågång, haha!

2. När jag var mindre var jag mer en pojk-flicka. jag vägrade ha kjol/klänning, jag hade cross, bar ALLTID mössa eller keps osv.

3. Jag tycker att datorn är den bästa uppfinningen. är jag inte med vänner eller tränar? ja, då sitter jag vid datorn. jag sitter oftast sammanlagt typ 3 timmar om dagen här!

4. jag har väldigt svårt att bara vara hemma och ta det lugnt. jag blir väldigt lätt rastlös så därför föredrar jag helst att vara med vänner.

5. jag får alltid beslutsångest! det spelar ingen roll om det handlar om att välja vilken glass jag ska köpa eller vilket hockeylag jag ska spela i!

6. skolan är något bland det värsta jag vet. jag är inte intresserad av något om jag ska vara riktigt ärlig. jag får aldrig in något om vad som sägs på lektionerna, utan till prov måste jag läsa igenom typ 10 gånger och få hjälp av pappi. det enda som har varit riktigt roligt/intressant var andra världskriget!

7. jag är väldigt blyg. jag har jättesvårt att ta kontakt och prata med nya männsikor. men i en trygg grupp är jag väldigt pratsam och skojsig, det gillar jag!

8. jag följer mina systrar. om de gillar något, då gör jag med det. om de har en klädsel, då vill jag med ha det!

9. jag är väldigt lat. jag hatar att cykla/gå. och eftersom att jag har moppe så åker jag alltid på den. moppen brukar jag även ta till fotbollsplanen som ligger 100 meter bort.

10. jag har aldrig varit utomlands. jag har visserligen varit i danmark och tyskland. men aldrig på någon solsemester. det hinner vi aldrig med och vi lägger pengarna på andra saker som våran idrott.


en sånhär sommarbild mitt i regnet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0